KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 22. května 2014

Zase jsem si zavařil

Jo, pár položek mi ještě zbývá dotáhnout do konce. Včera jsem smazal malý dloužek do Chuti a stylu, večer pak do Praktické ženy.
Dopoledne ještě focení velké storky receptů pro Chuť, zase jsme si pochutnali. Opravdu dobré, a to netvrdím jenom já, slova uznání měla i foodstylistka Klára. Večer jsem si střihnul editorial do Chuti (aby to zase nebylo naposlední chvíli, jak občas slýchám a je to pravda) a pak jsem se trochu motal. Ale nebylo to panákem, zamotával jsem závitek. Jednoduchá věc. Naučili mě to s nití Kašpárek a Martha Stewart. Jenom jsem se zkušeností zase o level výš: stačí říct řezníkovi na co maso potřebujte a udělá za vás tu hlavní práci – dostanete na závitek plátky, které se dají zabalit. No, neobjevil jsem žádnou Ameriku, že jo. Ale dost mi to trvalo než jsem k tomu došel...
Tak tohle se mnou ochutnejte s příští Praktickou ženou. Dost dobré!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)