KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 21. května 2014

Včera jsme si to užívali s Chutí

Tak to mám rozděleno na den s Praktickou ženou a den s Chutí a stylem. Někdy se mi to prolíná a kříží. Aspoň je veselo :–)
Vyrazili jsme do ateliéru Aleny Hrbkové fotit další velkou sérii receptů. Po mizerném minulém týdnu a mrazivém víkendu se ukázalo neuvěřitelné léto. A protože se náš příběh měl odehrávat na zhradě, bylo to jako na objednávku.


Artdirectorka Zuzana nepózuje, ale drží pozadí fotky, která se chystá na tom kulatém stolku, teď jako by byl v houští...
Připravuje se scéna pro první fotku. Vždycky to vypadá tak nějak nenápadně, ale pak se z toho vykulí fotka jako víno.
Tu sklenku z předchozí fotky poznáváte, že jo?! Je v ní, a to můžu prozradit už teď, zálivka. Potřebujete na ni 2 lžíce červeného vinného octa, lžíci dijonské horčice, půl lžičky nasekaného čerstvého tymiánu, půlku nasekané šalotky a 80 ml extra virgin olivového oleje... Co se zálivkou zalejeme najdete v přístím čísle časopisu Chuť a styl...
Tohle už bude skoro finále další položky našeho menu.
Být při focení má neskutečnou výhodu. Jednak jsme u toho jak se recept realizuje, jednak chystané jídlo můžeme sníst... Pak víme, že můžeme recept čtenářkám doporučit. Co by se stalo, kdyby se stala někde chyba a recept se nepovedl? Prostě by se v časopise neobjevil. Čtenářek si vážíme a tak je jasné, že mohou vyjít jenom recepty, které se nejen povedou, ale také chutnají. Tady je vidět, že nic nezbylo...
Stihnul jsem si také utrhnout kousek.
Touhle fotkou jsem měl začít. Ještě je to celé, Zuzka s Bárou a Táňou se do toho pouštějí a já... Já se dívám a fotím. To, co je naservírováno není pečený bůček, třebas tak může vypadat. Ale je to báječná rychlovka, po které se hosté utlučou. A když se vám povede počasí, není co řešit, jen si stačí užívat...
Bára v ruce drží panáka (je prázdný!) a cosi pěchuje. Nechte se překvapit v příštím čísle Chuti a stylu co to asi je... Zuzka dokumentuje. Trochu to vypadá jako Japonci na cestách... Ale proč neukázat taky zákulisí?!
Moje snídaně.  To sem do té storky zdánlivě nepatří... A teď hurá na další pokračování focení...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)