KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 15. května 2014

Nové číslo Praktické ženy je tady

Vždycky je to takové dobrodružství. Ne, nic nebezpečného, ale dokud mi na stole nepřistanou první výtisky Praktické ženy, tak jsem napnutý, jestli vůbec vyjde, a úlevu pak střídá zvědavost na to, jak ji přijmou čtenářky.
No, není to nic dramatického, taková zdravá ostražitost. Mezi adrenalinové sporty bych to nezařazoval, to spíš dny, kdy časopis posíláme do tiskárny...
Ale přece! Takže, když mi včera přistál do schránky mail předplatitelky Moniky, bylo to pohlazení.
Monika mi  napsala: "Právě jsem vytáhla z poštovní schránky novou Praktickou ženu. Zase se mnou nebude do večera rozumná řeč. Montér mi běhá po bytě, ale já mám vypnuto. Hrnek zeleného čaje, něco sladkého a časopis před sebou. Mohli by vedle mě střílet, ani to by mi oči nezvedlo. Jen musím dávat pozor, aby mi nezaskočilo. Ten motýl je naprosto úchvatný, toho si musím, musím vyrobit." 

Inspirace, návody, nápady, rady, tvoření...  To je ZASE Praktická žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)