KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 31. března 2013

13 31

Sešel se třináctý díl s datem, meteorologové hlásili dvacet centimetrů sněhu, ale ránko je suché, mírně pošmourné s nulou. Aspoň tady v Praze.
Tak jak to vypadá na našem bodu B?

Díl třináctý: 31. března 2013
Přeji příjemný den, ať už víte kolik je hodin nebo ne... Já tápu, kterým hodinám věřit. Jestli některé automaticky poskočily o hodinu nebo ne. :-)
Mapu s možným zásahem sněhu jsem si včera vysvětlil po svém a blbě :-) Půl republiky bylo bílé a půl modré, bylo mi sice divné, že v Beskydech má  připadnout až padesát centimetrů sněhu a na mapě byly v bílé části, modře zabarvené části jsem litoval. A ono je to obráceně... No, většinou bývá barevně vyznačeno to, o čem je řeč. Ale svádělo to – bělost sněhu, mátlo mě to  modrá může být to, kde bude padat, kdyby tam byla zelená, asi bych se nezmýlil. Ale sám dobře vím, že někdy se dobrý nápad vymkne z ruky a nedopadne zrovna ideálně...

Tady je evidentní, která bije...  MAPA: Český hydrometeorologický ústav

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)