KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 17. března 2013

Asi jsem mimo, ale Holmes je šílenost

Do kina už nechodím léta. Nabídka je mizerná. A co mi unikne můžu nakonec vidět v televizi. Atmosféru v kině nemusím, to není divadlo.

Ani tenhle frajer to nezachránil. Můžete ho milovat, ale měli byste ho litovat.

Tak jsem v sobotu žasnul nad klasickým bezduchým akčním filmem, který se jmenoval HOLMES. televizi jsem nevypnul ani nepřeladil jenom proto, že jsem chtěl vidět kam to dojde. Vypadalo to, že to nikam nedojde. A ono to nikam nešlo. Akční film asi dobře, triky a zpracování asi dobře, herci krásní, zřejmě skvělí, a co?
přiznám se, že jsem takový tradicionalista, že Poirot má být pořád Poirot a ne barová tanečnice, že Holmes s Watsonem mají mít gracii a nést tajemství a ne být floutci z obskurní pražské diskotéky.
Jít na tohle do kina, tak bych tu hrůzu musel spláchnout několika panáky a stejně by zbyla pachuť špatně udělaného filmu.
Všechno se dá pojmout moderně až avantgardně, a může to být zajímavé. A pak jenom koukáte, co se dá vytvořit z klasikcké a chronicky známého téma.
Holmes není nic než úplně blbej film, který nestojí za to podruhé vidět.
Copak se těm všem tvůrcům stalo, že to tak podělali?

1 komentář:

  1. existuje verze, ze dle puvodni myslenky Doyla byl Holmes opravdu sileny a takhle byl, jak si ho predstavoval.. ale to jde asi mimo vas, Lado..

    OdpovědětVymazat

Díky za reakci :-)