KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 30. března 2013

Ztratila se nám stránka

Tak jsem si ráno oddechl, že z tiskárny nevolali a vyrazil jsem s Albertem na ranní procházku a udělat novou fotku jarního seriálu.
A tak jsem zmáčknul spoušť, ještě jsme udělali pár kroků a zazvonil telefon.
Tiskárna!
Řešte chybějící stránku uprostřed parku na začátku prodlouženého víkendu, v sobotu, kdy, kdo mohl už nejspíš vyrazil na hory nebo někam, prostě si odfrknout. A když nemáte po ruce ani tužku ani papír, abyste si mohli poznamenat mailovou adresu... No pár lidí z firmy jsem musel vyrušit až se dobral na toho správného. Takže teď putuje ta stránka do tiskárny :-)
Uffffff!
Tak jsem si dal panáka:
Můj ranní oslavný panák. Vypadá podezřele, ale je to jahodový koktejl. Takhle jsem ho cvaknul a pak si cvaknul. Na focení musím ještě popracovat :-)))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)