KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 16. března 2013

Namazaný šéfredaktor

No, nebyl to zrovna výstavní týden, alespoň pro mě. Napřed sdělení ze servisu, že karta ve foťáku, kde mám dost věcí ze života redakce a všelijaké dokumentační snímky, je nečitelná a pak setkání s chodníkem. Musel jsem se namazat.
Trosky snímků dávám dohromady tak nějak něco jsem měl v záloze, jenom to všechno pohledat, s posledními pořízenými snímky se pak v duchu prostě rozloučit, to bolelo. Ale ve čtvrtek jsem vyrazil do redakce a na tom chodníku, který jsem nejzasněženější víkend uklízel, však víte, jsem se tak nějak divně rozmáznul.
Sucho, ale voda z okapů a mráz udělal své. Malého kousku ledu jsem si prostě nevšiml hned a pak už bylo pozdě.
Ale dopadl jsem dobře, říkal jsem si. Jenom trochu odřený palec na ruce... Dopadává se přece hůř.
V pátek ráno už bylo jasné, co je to ozvěna těla. Levý kotník se ozval.
Pajdal jsem s Albertem na procházce, pajdal jsem v redakci jako kapitán Silver. A trpěl na schodech.
Namaž si to kostivalem, radili mi v redakci.
A já byl už tak zmožený, že jsem si to musel napsat. Jinak bych chtěl v lékárně kostitřas, protože tohle slovo se mi začalo usazovat v hlavě jako prioritní.
Při zastávce v inzerci mi nabídly kolegyně pomoc. Tímhle se nám namazat:

Z výrazu je jasné, jak se dívám na koňskou mast. Napřed lapálie s koňským masem a teď tohle...

V redakci jsem ještě chvíli odolával, pak sundal botu, vytáhl nohavici a nakydal jsem bílou mazlavou hmotu na nohu. No pohled k nezaplacení! Šéfredaktor celý v černé s bílou nohou...
Namazal jsem se ještě večer a ráno to ještě nebylo jako kdysi, ale už jsem při procházce stačil Albertovi a neúpěl při každém kroku.
Pokrok.
Namažu se ještě dneska a ještě zítra a pak ten zázrak vrátím do inzertního oddělení. Je to prý putovní první pomoc. Ale nikomu nutnost její potřeby nepřeju. I když opravdu pomáhá...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)