KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 6. března 2013

Zdobič dne

Dneska jsem zdobil velikonočního beránka, ochutnával panna cottu, u které jsem včera asistoval i s kamerou a nejspíš zapomněl na jednu důležitou schůzi.
Původně jsem plánoval, že den strávím v redakci, ale včera se nám věci tak trochu vymkly z kloubů – hlavně chyběl čas, takže při řešení věcí do nového čísla a web mi nějak uniklo, že je první středa v měsíci a mám i jiné záležitosti v programu. Tři roky si dělám asistenku, takže zase tak moc hlavu nemám děravou na to, že je to první kiks :-) Ale určitě jsem se ale neflákal :-) Vyřídil spoustu pošty, nějakou tu reklamaci, když selže technika a nejde stáhnout nějaký návod v PDF, taky jsem si psal se všemi na minibazaru ohledně toho, co můžete číst níže. Ale nejzáživnější činností bylo zdobení beránka. No, všechno začalo pochybnostmi nad formou, spíše otázkami, zda forma na beránka, která vypadá (a taky slouží) jako velké vykrajovátko i pečící forma. To popíšu brzo a v plné parádě dokumentujících fotek... Zdobení už bylo navíc. Ale upečte beránka a pak ho neozdobte. To přece nejde, že jo?
O všem jak tenhle beránek vznikl, a taky trochu o zdobení, až příště :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)