KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 6. března 2013

Dvakrát jsem málem zešílel a pak...

Jo, když se mi začala karta ve foťáku hlásit jako nepoužitelná, nečitelná, prostě k ničemu, zesinal jsem. Zkusil jsem ji ještě do počítače, který igonoval nejenom kartu, ale i mé další prosby. Všechna technika se zpiknula?
K počítači jsem se dostal díky výměně myši (no, něco to stálo, karta slzela), takže pracuje, ale zdá se, že v nouzovém režimu, asi mě nechce trápit. Ale naznačuje, že už si brzo nebudeme povídat. Ale přece jenom mi dává možnost tady mluvit. To se cení!
Kartu se se všemi krokovkami jídla, které jsem ověřoval, jsem svěřil odborníkům. Vytáhnou všechno? Uvidíme.
Tak mi držte palce, abych to všechno ustál bez ztráty kytičky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)