KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 25. srpna 2012

Albertova oblíbená činnost po ránu (a nejen po ránu)

Vestík Albert mi dělá společnost i na editorialu v časopise, ale tam vypadá jako andílek. Sotva jsem dopsal poznámku o uměleckém pojetí PET lahví, ozval se šílený praskot, několik ran a hned jsem byl na nohách.
Za minutu Albert stačil sundat z prázdné petky víčko a začal si hrát se zbytkem. Když zmáčknete prázdnou petku, víte, co to dělá za kravál. To Alberta moc baví. Dokud není lahev dokonale připravená k vyhození. Víčka si schovává do různých skrýší a pak je nastražuje do cesty, chodit bosky v bytě tak zákonitě znamená, že šlápnete v noci na něco dost nepříjemného, že by mořský ježek??? Jo, tomu se to podobá.
Albertův ranní úlovek. Dřív napřed sundaval nálepky, teď už se s tím nezdržuje... Víčko musí dolů a pak se rozjíždí velká praskací show. Když mě nebudí tím, že si mi stoupne na hlavu, pak zvolí metodu Mám lahev. To by probralo i mrtvého.

Sotva jsem se s ním dopral o trofej, sedl si způsobně a udělal milý kukuč a já si šel vařit kafe. Hned se ozvala rána a miska s náčiním na malování byla naruby, Albert měl v práci špachtli. Další zápas...

Špachtle ještě použitelná. Otisky zubů jsou patrné. Za chvíli by ze špachtle byl štětec... Tak snad abych šel něco dělat, dokud mám s čím...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)