KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 22. srpna 2012

Organizovaný chaos

Už jsem se tady o tom zmiňoval, že do mé kanceláře se vstupuje na vlastní nebezpečí. Tak si slibuju, že až dokončíme Vánoce, tak budu dělat generální úklid. Že je to nějak naruby? O Vánocích se bavíme už od července, vždycky je musíme mít dřív, aby čtenářky stihly podle návodů připravit Vánoce doma a v klidu...
Ale přece jen jsem foťák zmáčknul i u sebe. Takhle vypadá skorofinální plánek čísla, které budete mít v ruce 6. září. Pod ním už vykukují plány na další čísla...
Vypadá to jako chaos, ale já se v tom vyznám.

A taky tu mám po ruce nějaké tabulky s mraky čísel o tom, jak si vedeme, a ještě pod tím další připravované návody ke stažení z našeho webu a tomu bloku se spirálou říkám Mozek, protože když někdo přijde s nápadem nebo se bavíme na poradách, zapisujeme si do plánu a já ještě do bloku - nikdy nevíte, co se bude hodit a za měsíc to bez poznámek rekonstruujete už jen stěží. Někdy se z hesla v bloku stane něco jiného, na další poradě to posuneme třeba úplně jinam, ale ta poznámka je startér.
Mám tam taky soupis videí, které je třeba dotočit, dostříhat, ale téhle záležitosti se zmíním jindy. To je kapitola sama pro sebe :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)