KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 21. srpna 2012

Malá korektura

Tenhle den má datum, kdy rozhodně nemám chuť na ruskou zmrzlinu. Asi se toho už nezbavím. S Albertem jsme procházeli nočními ulicemi jako obvykle a v hospodách bylo rušněji než obvykle. Někde zněly trampské písničky, z jedné se do rozpálené ulice nesla Krylova písnička Lásko... Kryl mi to zase vybavil...
Kdopak to dneska zná, řeknete. Jo už je to moc dávno. Ale tenhle večer jsem měl oči i uši víc otevřené a tak mě upoutal štít jedné z těch ozvučených hospod. Jenom se mrkněte na fotku, co je na ní zvláštní...
Noční můra korektorů a všech v redakcích...
Tohle je důvod proč se o těch hospodách zmiňuji. Noční můrou všech lidí v novinách i časopisech jsou chyby v titulcích. Obecně platí, že tím větší písmena, tím větší náchylnost k chybě. Nevidíte je do poslední chvíle, vlastně se taková chyba ukáže v momentě, kdy už je všechno nezvratitelné. Mám také pár zářezů, no, není se čím chlubit. Hosté i personál téhle hospody čte vývěsní štít prostě jako značku, možná jim nikdy nepřišlo divné, jak kreativně si někdo pohrál s českou abecedou. Ale jsem v klidu, taková bota se nám nikdy nemůže stát – počítače vám prostě kroužkované R nedovolí spáchat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)