KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 26. srpna 2012

Mělo být chilli, je tam piri

Jo, poslední fotka dne. Asi vás moc nezajímá, co tak asi šéfredaktor večeří  v neděli večer. Ale jdu s kůží na trh. Třeba budete mít inspiraci na jiný večer.
Našel jsem si na internetu recept na ostré špagety s mletým masem. Vypadá proveditelně. Tak jdeme do toho...
Co potřebujete?
4stroužky česneku
2 chilli papričky
2 cibule
500 g mletého hovězího, vystačilo mi 300 g
slunečnicový olej
pepř (špetka)
sůl
provensálské koření (lžička, dal jsem míň)
rajský protlak (a ještě jsem přidal ostrý kečup)
a
špagety

Tohle je doporučený postup:
Na rozehřátém slunečnicovém oleji osmahneme na jemno nakrájenou cibuli. Po chvilce přidáme na malé kousky nakrájený česnek (pozor nepřipálit - zhořkne). K dozlatova orestované cibuli a česneku přidáme mleté hovězí maso. Přidáme sůl, pepř a na jemno nasekané chilli papričky. Tuto směs restujeme tak dlouho, dokud se nám maso zcela nezatáhne, poté zalijeme rajčatovým protlakem a přidáme provensálské koření. Po asi 10 minutách vaření na mírném ohni můžeme podávat.
Příloha: špagety

Moje poznámky:
No, už při vaření se mi to zdálo suché, tak jsem do směsi s masem kápnul odvážně ještě ostrý kečup, mít masa podle návodu, asi by to bylo víc. Nemám zrovna po ruce chilli, vrazil jsem tam piri papričky (taky pálí jako čert). Čekaly na svoji šanci a teď to mají skoro v přímém přenosu :-) A jak to tak hlídám na pánvi, je to nějaké suché. Tak, když suché, přidal jsem suché bílé – ryzlink, který mi zbyl z ověřování jiného receptu. A ještě trochu. Jo, už je to v pohodě.  Špagety už jsou taky v cajku. Aldente! Jedeme....
Tak teď s tím na talíř:
Okurka je na ozdobu, ale dá se taky sníst... Špalíček okurky z Hlinska dělá na fotce nenápadně křoví...
Jestli si to uvaříte, tak dobrou chuť.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)