KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 13. srpna 2012

Houbové orgie


Zase jsem vtrhnul do kuchyně, protože se uzávěrka blíží a mám ověřit recept, který se jmenuje HOUBOVÉ KNEDLÍKY S OMÁČKOU Z RYZLINKU. Nákup byl na několikrát, protože jsem se na akci chystal poctivě včas, ale nějak jsem se k tomu nedostával...
Nic složitého, jenom mouka, vejce, cibule, česnek, pepř (ten si nachystejte bílý, pokud do toho půjdete taky), víno, vejce, vývar, slanina, housky, máslo, šunka, olej a sůl. A taky houby.
Recept napíšu až v pravý čas, ale už teď sklízím ovace jako zlatí olympionici, protože je to fakt bomba.  Na někom jsem to musel přece ověřit, protože i když často platí, že co si navaříš, to si taky musíš sníst, objektivní pohled nezávislého pozorovatele (ochutnávače) je dost potřeba. Ne, že bych doporučoval nějakou šlichtu jenom proto, že jsem to vařil!  Recepty, které tiskneme zkoušíme proto, aby čtenářky nekupovaly zajíce v pytli a měly jistotu, že se to povede...  Tak co, máte chuť na houbové knedlíky? To až spustíte v kuchyni, budete slavit.
Tak jenom (zatím) malá ochutnávka z šéfredaktorovy kuchyně:
Hlídám, kutím, stejně jsem to málem... Vařím víno a málem jsem ho zkaramelizoval... Takže znova. Ještě, že ho je třeba do receptu troška a ve flašce dost zbylo na další pokusy... No, není to složité, nebojte.

Finále.
A co bylo mezi tím, to si přečtěte v Praktické ženě, která vychází 6. září. Ale chutě už můžete mít hned. Tohle je fakt dobrý!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)