KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 9. srpna 2012

Jako na Marsu

Zatímco vozítko Curiosity objevuje jak to skutečně vypadá na Marsu, já jsem s vozíkem v supermarketu objevil na Zemi také úžasně překvapivou věc.
No, možná to znáte, ale já na tu věc koukal jak zjara. A neodolal jsem. Divoká broskev! Praguaya. Má delikátní jemnou chuť a bělomasou dužinu. Je ze Španělska, aspoň ta, kterou jsem objevil. A ze zájmu jsem si ji vygoogloval. Ejhle, ono se divoká broskev také říká quandongu, který roste v Austrálii, pěstovali ho už kdysi dávno domorodé kmeny v Novém Jižním Walesu. Tahle broskev ovšem vypadá spíš jako granátové jablko, má velikost meruňky a víc jí sedí označení pouštní broskev. Taky má údajně broskvovomeruňkovou chuť s podtóny rebarbory. Takže něco jako tři v jednom...?! Nacpaná vitaminem C prý chrání před kurdějemi v poušti. Ale to jsem se moc rozkoukal a rozpovídal.
Tak o té mé objevené úžasné broskvi, která vypadá jako nepodařená broskev a trochu zpláclá jako dýně, vyprávím Zuzaně. A žasnu znova. "Jo, to má Josefína ráda." Už loni to s babičkou objevily! No tak jo, pořád je co objevovat. A vůbec mi nevadí, že některé věci znají už dvouleté děti líp a dřív než já.
Můj objev...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)