KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 27. srpna 2012

Ráno pozdě večer

Ráno jsem vyrazil (a na mě časně) přes celou Prahu a vyzvedl dvě krabičky pro redakci. Ještě neprozradím, co v nich je, ale možná už tušíte. Jo, když si něco vymyslíte, musíte počítat občas i s tím, že si (skoro) všechno musíte zařídit sami. Ale je to jenom taková logistika, žádné drama.
Něco, jako nám Dopravní podnik v Praze slibuje: všechny změny v městské dopravě jsou pro lepší distibuci cestujících. A já si myslel, že jezdím a oni mě tak maximálně přepravují. Teď mám jasno, jsem distribuován. Hlavně, že máme otevřené karty (jo, Open Card)... Jenom si nesmíte koupit v Praze Radotíně SMS jízdenku pro cestu vlakem. Alberta to vyšlo na 32 (jízdenka MHD) + 14 (jízdenka ČD) Kč. PROTOŽE JE TO PŘECE PÁSMO B (to musí pochopit i blbec!) Takže Pražáci bacha...
Ale to jsem odbočil.
Zkuste hádat podle fotky, co jsem to distribuoval (k distribuci byla aplikována kombinovaná doprava těmito distribučními prostředky: autobus a metro):
Něco se těch krabičkách skrývá, rozuzlení přijde 6. září, ale možná to nevydržím a prozradím dřív :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)