KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 26. srpna 2012

Tohle teda nemusím!

Měl jsem o víkendu stříhat filmy, které jsem natočil pro nové číslo Praktické ženy, ale nakonec jsem musel řešit lapálii s kohoutky.
Tak jsem vyrazil do hobby marketu, koupil toho víc než je potřeba na opravu baterie, protože mám i pár jiných restů. Cestou jsem narazil na zbytečnost, která nám otravuje život a nikdo nevíme, co s tím.
Tady je důkaz:
Sobota: vysklená zastávka. Sotva nějaká havárie, spíš jenom hrubá síla. Ale proč?
No, v neděli jsem se vypravil na stejné místo, protože mi zase něco chybělo :-) A pohled úplně stejný. Zastávka u metra před obchodním centrem... A nikomu to nevadí. Jasně víkend. Běžně o něm pracuju, i popeláři svážejí tříděný odpad, tak proč tohle?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)