KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 16. října 2012

Americký trik v českých rukách

Videa, která ukazují jak se co dělá mám rád, a taky taková připravujeme. Tak jsem si ověřil trik, který předvádí Sarah Carey, která vaří a já se docela u ní rád inspiruju. Je to trochu prdlá Američanka, ale umí bavit :-)
Sarah má fintu, jak oloupat spoustu česnekových stroužků bez té zdlouhavé práce, kdy vylupujete stroužek za stroužkem. Stačí k tomu chytrý trik..., říká Sarah. Jak teda vypadá její trik A jak to funguje? Takhle:
Vezmete dvě misky, které pomohou...
Něco takového taky máte doma...
Vložíte celé česnekové palice a přiklopíte...
Pak zatřesete. Sarah říká, že je to šílený zvuk... Má pravdu!
Už je hotovo...
Fakt je všechno vyloupané? Vidíte ty čisté stroužky? A co ten zbytek, Sarah?
Jsou tam?
Střih! Ano, vyloupaný česnek! Úžasná vychytávka.
Tak jsem tenhle trik vyzkoušel, protože mě zaujalo kuře pečené na čtyřiceti stroužcích česneku. My si v redakci nějak chceme všechno ohlídat a ověřovat. Chceme totiž, abyste, pokud se s námi do něčeho pustíte neztroskotali. A něco tak prostě vyzkouším, když je to zajímavé.
Moje misky. Pravda nejsou tam vypouklé a tuším trochu zradu... 
Český česnek.
Bude asi trochu tvrdohlavější než ten čínský, který nejspíše Sarah používá, o tom výjimečném českém jistě neslyšela. Česnekářům radím proražte s tím skvělým česnekem do Ameriky a jste za vodou! To fakt přeju českému česneku, který má neuvěřitelně česnekovou chuť! Ale pro můj pokus je jeho kvalita asi problém....
První loupací pokus... Nic moc :-) Misky jsou mělčí, proto asi...
Tahle dopadl první souboj.
Vestík Albert při tom rámusu, jak se mlátil česnek ve spojených miskách šílel. Štěkal jako blázen. Musel jsem ho uplatit dobrůtkou, ale stejně pak hlídal, zda budu takovou brutální akustickou akci opakovat. No, nakonec se stáhnul uraženě do jednoho ze svých koutů a dával najevo, že si jeho přízeň budu muset získat ještě dalšími úplatky. Asi moc čte noviny o českých poměrech :-)
Takhle dopadlo to brutální třesení. Pokud se vrátíte k fotce, kde Sarah má hotovo, najdete mnoho podobností.
Nastupuje klasika. Nůž a trpělivost.
Ale zase na druhou stranu musím přiznat, že je to loupání díky Sarah přece jenom rychlejší.
Některé stroužky jsou skoro obnažené, ty další jdou loupat líp.
Ve finále jsme na tom se Sarah stejně.
V jejím videu dokončovací práce  s nožem chybějí. Možná to fakt jde s čínským česnekem... 
Ale to video Sarah je fajn. Budu pokračovat v jejím receptu jak upéct kuře na čtyřiceti stroužcích česneku. Jenom ten americký trik není dokonalý, ale určitě zrychlí práci. S několika stroužky se asi nikdo nebude do téhle akce pouštět. Ale pokud děláte topinkový mejdan, zrychlíte přípravu :-)
Napsala mi čtenářka naší facebookové stránky Holky v akci Růžena: To jsem potřebovala vědět před měsícem, než jsem česnek vyloupala a uložila do mrazáku (ve sklenicích s uzávěrem) a tam vydrží až do nového...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)