KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 16. října 2012

Tohle se povedlo

Fotím si šílenosti, které se objevují na zdech domů. Dokumentuji si pro sebe jak se prostředí, kde žiju, proměňuje nějak k horšímu. Protože vzít do ruky sprej umí každý idiot, ty nesmyslné klikyháky jsou veskrze odpudivé a byť je to nějaké vyjádření názoru na svět, můj svět to špiní.
A najednou jsem uviděl, že si někdo dal tu práci, aby můj svět byl zajímavější. V neděli jsem si vyfotil situaci, která vypadala, že se něco děje:
Něco se tu kutá.  Dokážete odhadnout, že to bude zajímavé nebo že to bude další počáraná fasáda?
Mohlo mě hned napadnout, že se tu něco připravuje. Nevypadá to totiž jako ta brutální verze graffiti. Už teď je v tom nějaká myšlenka a řád.
Chcete důkaz? Tady je:
To je pecka!  Je to Kafka? Každopádně na Husitské na pražském Žižově uvidíte příjemnou záležitost. Než se k té zdi dostanou ti sprejeři, kteří z ulic dělají schizofrenický bordel.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)