KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 5. října 2012

Radši ani nepomyslet... :-)

Tak si to mířím od holiče do redakce, a hlavou se mi honí, zda bych si ještě cestou nedal někde kávu a při tom urovnal pár myšlenek. Když jsem to spatřil.
Přede mnou se najednou objevilo kafe. Velké, vlastně obří a s nohama.
To by bylo prostoru na kreativní vyřádění :-)
Kafe s kafem něco říkalo a taky se kafata fotili mobilem.  Nevím, jestli to bylo kvůli důkazu do centrály nebo na památku pro vnoučata, ale na to moje kafe jsem už ani nepomyslel. A byl docela rád, že jsem si v tu chvíli nepomyslel na něco jako křovináře aksamitového, který nedávnou uštknul chovatele. V tom zvětšení by mě vyděsil. S nohama i bez nohou.
Škoda, že můj nový NIKON COOLPIX neumí udělat automaticky automatem dvě fotky za sebou stejně ostré :-) Tak jsem si musel s tímhle párečkem trochu pohrát, abyste nepřišli o fotku jak randí kafe s kafem.
A tuhle jsem si pomyslel, že bych měl zavolat grafičce a hned se ozvalo zvonění. Volala ona! Tak si musím nejspíš bedlivě vybírat na co myslím. Nejbezpečnější bude myslet na krásný příjemný den. A ono se to taky stane... :-)))


2 komentáře:

Díky za reakci :-)