KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 5. října 2012

Fakt tomu nerozumím!

Když nakupuji, dívám se na datum označeném SPOTŘEBUJTE DO... Do krámu, kde se válejí mrtvé myši bych už nikdy nepáchnul, ale taky přece všichni vnímáme, že inspekce na malé i velké prodejce dohlíží...
Ale neuhlídají všechno. Tak jsem dneska v Bille na pražském Žižkově narazil na játrovou zavářku s datem spotřeby do 2. října. Je 5. října a ten balíček už vykazoval viditelnou nepoužitelnost. A tak to v dobré víře, že to někdo přehlédl (fakt se to dá?!) předávám v lahůdkovém oddělení s tím, že něco takového by se už nemělo v obchodě objevit. A reakce? To je věc řezníků!
Proboha!
Nechali si tu hnusnou věc, když jsem namítnul, že to snad mám předat těm řezníkům, tak to teda milostivě převzali.
CO TO JE?!
Proboha! Kdo kontroluje zboží? Jenom zákazníci? Já teda jo. Nemít po sobě náročný den a spoustu věcí v ruce, asi bych se ZASE hádal. Tentokrát to Bille prošlo, zděsit by se měl i výrobce.
Nebo už je všem všechno jedno?
Tuhle věc vám Billa na pražském Žižkově nabídne i ve variantě s prošlou záruční dobou. Teď sice už ne, protože jsem se mírně ozval, a zboží stáhnul z prodeje :-))).
  Ale fakt je to tak,  že prošlé zboží bude v regálech supermarket nabízet jenom tak dlouho jak jim dlouho to budeme tolerovat. 

Tyhle věci mě štvou! Jsou to zbytečnosti. Něčí špatně udělaná práce. Když jde o to, že jsme v tom případě pokusní králíci, tak je to prostě neomluvtelné. Braňme se! Na místě nebo i jinak!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)