KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 24. října 2012

Pletení rukama boduje


Pletení rukama čtenářky fakt nadchlo. Na naší facebookové stránce HOLKY V AKCI se rozvinula debata z čeho všeho se tak dá plést, když si odpustíte ten nákup originální příze. Je to pořád stejně potěšující zpráva: hledáme a umíme si vždycky poradit. Pro případ pletené šály bych volil originální přízi. Je heboučká, příjemná, hřejivá... Jo, měl jsem ji na krku. A stejně hřejivé jsou i reakce.
Naše video pletení rukama vidělo už 1717 lidí. Nejvíc samozřejmě z Česka, pak ze Slovenska, ale také z Velké Británie, Brazílie, Itálie, Francie, Polska, Spojených států, ale i z Argentiny, Austrálie, Kanady, Mexika nebo Alžírska. Čtyři diváci podle statistiky viděli naše video z "neznámé oblasti", tak nevím jestli jsme náhodou neuspěli i někde mezi galaxiemi...
Jeden dopis, který přišel včera Pavlíně:
Dobrý den,
chci Vám moc poděkovat za článek v poslední PŽ o pletení rukama. Objednala jsem vlnu a začal plést a musím říct, že jsem NADŠENÁ. Pletení, háčkování, drhání atd. se věnuji mnoho let, ale "pletení rukama" nemá chybu. Je to krásné, měkoučké a šála přibývá velmi rychle. 
Mgr. Ilona Martincová
A dneska jsem otevřel Marie Claire a zíral. Tak si to porovnejme:
Naši šálu už čtenářky znají a mají dokonce už upletenou, čtenářky Marie Claire se s ní teprve seznamují.

No, tak to potěší. Říká se tomu trendsetter, tedy ten, kdo určuje trendy. Že by to platilo i por Praktickou ženu? Sami vidíte, že jo! :-)))


3 komentáře:

  1. Dobrý den, chtěla bych se zeptat kde se dá Magia sehnat. Zkoušela jsem hledat, ale bohužel nic :( Moc děkuji Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den.Já ji taky sháním a ještě jsem,nesehnala na netu vůbec,prosím o info... na E-mail zozilenka@seznam.cz

      Vymazat
    2. Adriafil Srl
      Via Coriano, 58 - 47924 Rimini - Italy
      tel. +39.0541.383706 - fax +39.0541.390244 - e-mail: contact@adriafil.com
      P.IVA 01070640402

      Vymazat

Díky za reakci :-)