KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 6. října 2012

Houbové knedlíky bez chyby

No, dloužil jsem čtenářkám nahlédnutí do kuchyně, kdy jsem spáchal houbové knedlíky s omáčkou z Ryzlinku. Tak už to máme na webu – samozřejmě v receptech.
Když jsem dával fotky dohromady, zase se mi sbíhaly sliny. Tohle se fakt povedlo, třebaže nejsem ve vaření knedlíků zdatný kuchař (z nedostatku času a chuti na knedlíky si vypomůžu těmi kupovanými a vůbec se za to nestydím :-) ).
Tak můžete ochutnat se mnou. Je stím trochu crcání, protože pořád něco mícháte, necháváte vychladnout, nádobího přibývá, ale výsledek stojí za to. Taky s tím časem to není zlé. Jenom, když se do vaření houbových knedlíků pustíte, nezapomeňte na jednu radu. Vyplynula ze zkušenosti. Hlídejte se vařící víno. Jinak se může lehce stát, že vám na dně zůstane karamel. No, chytil jsem to v hodině dvanácté a pokud pak musel opakovat. Tak si někdy pochutnejte.
Moc to chutná! Zkuste knedlíky na tenhle způsob taky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)